Xenony

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 7 20:48:27 CET 2008

Aha, prehliadol som tu "zltu hmotu". To je nepochybne LED, "xenon" je v tom pripade ten "buzzword" ;-)

Ale v baterkach zvyknu byt naozaj ziarovky ktore svietia podobne do modra ako halogeny, a tvrdi sa o nich, ze su "xenon", tam to mozno ide aj verit, obvykle su velmi prtate (asi aby sa usetril ten drahy plyn).

wek