Xenony

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Prosinec 7 17:32:39 CET 2008

Je to vyrazny rozdil o tom neni sporu staci kdyz jedete s "normalnima"
svetlama a za vama tesne jede auto s xenonama tak tam kde nestini vase
auto to krasne prosvetli . Co me trosku mate pri predjizdeni tak u
normalnich svetel se da docela dobre poznat vzdalenost auta podle
rozmazani kdezto u xenonu je to vicemene stejne pac neoslnuji .
Nekolikrat me to prekvapilo .

Mimochodem drzim v ruce baterku ktera vyuziva teto technologie je to
docela sranda se tim bavit s prateli kteri to znaj jen z aut :)

snehulak