Spinani 36 V 40 A

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Prosinec 7 11:37:01 CET 2008

Není mi tedy jasné, jak chcete vyprodukovat ty "příliš velké napěťové špičky
od indukční zátěže", když je tam dioda.

PH

From: "Jakub Ladman" <ladmanj@gmail.com>

Dne Wednesday 03 of December 2008 13:52:19 Pavel Hudecek napsal(a):
> 1. Spínání/vypínání maximálně zrychlit (např. doporučovanými dvěma
> tranzistory).

To taky nemusí být vždy úplně správně, pak se zase zdvihne produkce rušení.
Je třeba najít kompromis, spočítat při dané frekvenci spínání snesitelné
spínací ztráty a tomu přizpůsobit proud do gate.

Příliš pomalé nabíjení/vybíjení gate = hořící tranzistor,
příliš rychlé = příliš velké napěťové špičky od indukční zátěže.