Patecni - firemni auta *

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Prosinec 7 08:35:02 CET 2008

Relativne nejcistejsi je prodej cizi osobe nejlepe spratelene, ktera to obratem proda zpatky puvodnimu majiteli, ale uz soukrome. Z prodejni ceny se odvede DPH a cena bez DPH se prizna jako prijem podnikajici osoby. Osobne se domnivam, ze neni nutny zadny posudek znalce nebo prodej pres bazar.
Problem by nastal v pripade ponechani v soukromem majetku podnikajici osoby. To je potreba odvest DPH z ceny bezne za soukromou spotrebu. Cenu beznou by mozna mohlo stacit dolozit nejakymi inzeraty nebo nejlip nejakym tistenym letakem bazaru nebo tak nejak.

JK

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3668 (20081206) __________

http://www.eset.cz