kde sehnat rele JQX-62F

DeeJay deejay@email.cz
Neděle Prosinec 7 00:37:03 CET 2008

Zdravim diskutujici

Pred par dny se mi (s patricnymi kourovymi efekty ) odporoucela mikrovlnka
do vecnych lovist.
Dneska, kdyz jsem ji chtel rozebat na soucastky jsem objevil, vyhorela
relatka a zrejme varistor
pripojeny napric pres kontakty jednoho z nich. Protoze je docela malo
pouzivana a kvalitne
provedena (electrolux) rad bych ji opravil. Otazkou je kde sehnat ona rele -
osazena jsou dve JQX-62F
s civkou na 12V a spinacim kontaktem 250V/16A.  Rele jsou v provedeni do
plosnaku
avsak maji jeste fast-on vyvody na pripojeni zateze.
Datasheet je bezne dostupny, zbyva zjistit jestli je nekdo vozi a prodava i
v CZ (resp. nejake podobne)
Udelal jsem par obrazku celeho zarizeni - tak snad nekdo bude vedet.

http://sweb.cz/mrdeejay/rele/datasheet.pdf
http://sweb.cz/mrdeejay/rele/rele1.jpg
http://sweb.cz/mrdeejay/rele/rele2.jpg
http://sweb.cz/mrdeejay/rele/deska1.jpg
http://sweb.cz/mrdeejay/rele/deska2.jpg
http://sweb.cz/mrdeejay/rele/deska3.jpg

Bylo sice vyhorele jen jedno rele ale okoli bylo ponekud opaleno, takze budu
potrebovat 2 kousky
a jeste vhodny varistor.
Mate-li nekdo nejaky tip - sem s nim.

Diky