ne OT ! Kde mate teplou a kde studenou vodu !

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Prosinec 6 13:39:40 CET 2008

Kiksy sa robia aj neumyselne.
Najskor predpokladam, ze zvaracka je triedy II a teda ma iba 2 privodne
svorky. Ak bola pouzita 3-vodicova snura, tak to velmi zvadza strcit modry
aj zltozeleny do tej istej svorky. Vysledok bude ako popisujete.

Empiricka skusenost je pekna vec, no moze zavadzat. Ja mam tiez "zopar"
empirickych skusenosti. Zivim sa tym uz 30 rokov.
Doteraz som tu nevidel jediny argument preco by som nenal mat pravdu.
Ak niekto nieco zbabre, potom sa to ma riesit odstranenim priciny alebo
nasledku ?

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Stanislav Šmejkal"

> Za to nemohla zvaracka, ale manik co ju opravoval (menil privodnu snuru).
> Hoci je v norme jasne napisane, ze po rozdeleni nulaka na N a PE sa tieto
uz
> NIKDY nesmu spojit, casto to ludia (hlavne "odbornici" na stavbach robia.
> Potom je vysledok ten co popisujete.

Pane Mlynarciku, vase vyvody jsou opet liche. Jestli bylo neco na te
svarecce v
poradku, byla to profesionalni gumova privodni snura, ty si tata kupoval ty
nejlepsi, co sehnal, protoze mu odchazely kvuli mechanickemu opotrebeni. Co
vim,
tak dal nez ke kontaktum na privodni snuru se nikdo nerypal. Navic je
instalater, ne elektrikar, a toto vyhodnotil jako empirickou zkusenost. U
svarecek, kotlu a motoru zkontrolovat fazi/e...