Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pátek Prosinec 5 19:23:43 CET 2008

Řekl bych, že je to otázka obsluhy resp. jejích parametrů a požadavků. V nějaké(i velmi dávné) minulosti se toto řešilo celkem za pochodu. Dnes se to může být tak, že pokud nemáte dobrozdání odborné firmy nebo rámcový výtah potřebných vlastností daného zařízení(že pro toto zařízení může být ovládání v 20Km vzdáleném lese), může být umístění "teplé a studené vody v kohoutku" docela problém, bez ohledu na skutečné požadavky na zařízení. Abyste se zcela vyhnul různým potížím, bývá vhodné na každé takové kritické místo najmout externí odpovědnost.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: pyrin@volny.cz
To: HW-news
Sent: Friday, December 05, 2008 10:13 AM
Subject: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Předpokládám, že zde přítomní jsou vybaveni vymožeností teplé i studené vody ve svých firmách i domácnostech. A tak Vás prosím, napište mi, jak máte řešeno ovládání teplé a jak studené vody. Tedy u kouhoutkových nebo ventilových případně šoupátkových ovládání, jakou máte vpravo a jakou vlevo. Pokud máte ovládání nad sebou, tak prosím uveďte kterou máte nahoře a kterou dole. U pákových baterií kam otočíte, aby tekla teplá a kam studená.
Pokud nemáte výše uvedené řešení, ale máte jiné, svěřte se prosím. (automatické baterie s termostatickým ventilem, zajímá mne, zda teplá je přivedena zprava nebo zleva, atd.).

Mnohokráte děkuji za spolupráci.

pyrin