Krokove motory - spinani, mereni krouticiho momentu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Prosinec 5 18:26:05 CET 2008

Nevim na co ten meric potrebujete, ale udavany parametr kr. moment
motoru je udavan jako staticky a jeste navic pri buzeni obou fazi.

Na to by mel bez problemu jit pouzit bezny momentovy klic.

Radek Vicek