Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Prosinec 5 17:55:00 CET 2008

Mate-li po ruce nejake batole (pravaka), tak ho dejte pred
vodovodni baterii. Schvalne, se kterym kohoutem zacne
lomcovat.
U zasuvek to bude velmi podobne.

rollfree

***************************************

Od: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>

Tak to je hezka dedukce, kdyz se me na zkouskach pro 50/8 ptali proc je
faze vlevo, tak jsem ji ze srandy rekl , ze vetsina lidi je pravaku a
kdyz uz nekoho napadne vrtat se v zasuvkach , tak nejdrive strci hrebik
do prave diry ;-)
Nasledoval vybuch smichu  cele komise, no ale jeste predtim se me ptali
jak je zapojen elektromer v rozvadeci, na to jsem jim odpovedel, ze v
baraku to mam zaplombovane , ze jsem to jeste nerozebiral, tak ze nevim ;-)