vyvojovy kit Atmel EVK1100 pro radu UC3A

Martin Persich persich@transcon.cz
Pátek Prosinec 5 17:45:09 CET 2008

Bohuzel EVK1100 nemohu nabidnout (jeste mam na nem jednu testovaci
aplikaci).
Jen male upozorneni - pokud ho budete mit, overte si typ (revizi) pouziteho
procesou. Na tom mem (z 10/2007) je osazena revize "ES" (Engineering
Sample), dodava se vsak revize tusim "H" a ta uz nema "ES" v nazvu. Kdo by
si myslel, ze tyhle procesory budou mit stejne registry a zapojeni hardware,
dost narazi. Mne pekne potrapila zmena delicich pomeru na jednom internim
multiplexeru a dlouho jsem nechapal, proc mi program bezi dva krat rychleji
nez ma. A pokud budete pouzivat software "IAR", tak vrele doporucuji
posledni verzi. V tech predchozich byly mraky chyb.
Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Ota Herm" <ota@herm.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 05, 2008 2:33 PM
Subject: vyvojovy kit Atmel EVK1100 pro radu UC3A

Vazeni kolegove,

nemate nekdo kit Atmel EVK1100 pro mikrokontrolery AVR32 UC3A? Mam je
uz tak mesic objednane, nejmenovany distributor sliboval, ze jsou na
sklade v Nemecku (a do max. 14 dni) u nas, pak se ukazalo, ze tak
rychle to nepujde, slibili pulku prosince a ted mi volali, ze to
vypada az na zacatek unora... Hledal jsem i u mnoha ostatnich, ale
nikdo to skladem nema a pravdepodobne cekaji na stejnou dodavku.
Nechapu, co se deje, ze maj takovy problem to vyrobit a expedovat...
Nemate nekdo ten kit koupeny a zrovna nevytizeny? Urcite bychom se
nejak rozumne dohodnuli na zapujceni nebo odkoupeni, kdyztak se ozvete
soukrome.

Diky, preju hezky den!

Ota Herm