Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Prosinec 5 17:32:25 CET 2008

Samorejme teplou vlevo.
Neni to samoucelne a asi to neni jen "krajova zvyklost".
Je to tak proto, ze vetsina lidi jsou pravaci a tak v pripade
problemu (kyselina v ocich atd.) poslepu automaticky
sahnou pravou rukou na pravy kohoutek.
No a mensi pruser je kdyz je bude zebat ruka, nez kdyby
se oparili.

rollfree

*************************************

Od: pyrin@volny.cz

Předpokládám, že zde přítomní jsou vybaveni vymožeností teplé i studené vody ve svých firmách i domácnostech. A tak Vás prosím, napište mi, jak máte řešeno ovládání teplé a jak studené vody. Tedy u kouhoutkových nebo ventilových případně šoupátkových ovládání, jakou máte vpravo a jakou vlevo. Pokud máte ovládání nad sebou, tak prosím uveďte kterou máte nahoře a kterou dole. U pákových baterií kam otočíte, aby tekla teplá a kam studená.
Pokud nemáte výše uvedené řešení, ale máte jiné, svěřte se prosím. (automatické baterie s termostatickým ventilem, zajímá mne, zda teplá je přivedena zprava nebo zleva, atd.).

Mnohokráte děkuji za spolupráci.

pyrin