vyvojovy kit Atmel EVK1100 pro radu UC3A

Ota Herm ota@herm.cz
Pátek Prosinec 5 14:33:58 CET 2008

Vazeni kolegove,

nemate nekdo kit Atmel EVK1100 pro mikrokontrolery AVR32 UC3A? Mam je
uz tak mesic objednane, nejmenovany distributor sliboval, ze jsou na
sklade v Nemecku (a do max. 14 dni) u nas, pak se ukazalo, ze tak
rychle to nepujde, slibili pulku prosince a ted mi volali, ze to
vypada az na zacatek unora... Hledal jsem i u mnoha ostatnich, ale
nikdo to skladem nema a pravdepodobne cekaji na stejnou dodavku.
Nechapu, co se deje, ze maj takovy problem to vyrobit a expedovat...
Nemate nekdo ten kit koupeny a zrovna nevytizeny? Urcite bychom se
nejak rozumne dohodnuli na zapujceni nebo odkoupeni, kdyztak se ozvete
soukrome.

Diky, preju hezky den!

Ota Herm