Re: [OT]: ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Prosinec 5 14:25:51 CET 2008

Dik, to me nenapadlo. I kdyz smesovaci baterie maji i na Islandu, kde
je tepla voda tradicne citit sirou (studena pitna se tam cerpa primo z
reky, tepla ze studne), takze to bude mozna blizsi nejake takove te
spotrebitelske predstave, jakych jsme ostatne plni i my :-)

Ales Prochaska