ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Prosinec 5 14:25:50 CET 2008

Všude teplá vlevo, jen ve vaně teplá napravo. Předešlý majitel bytu se s
tím asi nijak nepral. Je to hlavně o paměti, první rok člověk
automaticky sahal po té pravé jako první, nebo když byla teplá, tak se
ještě víc spálil. Termostatické baterie jsme uvažovali taky, ale
neexistuje výrobce (nebo jsme jej nenašli), co by dělal oboustranné
(abychom zůstali u stejného designu).

Jinak ve škole, kam jsem chodil, byly na jedněch záchodech, na každém
umyvadle "jak se povedlo". Většina kohoutků modrých, teplá voda 90%
netekla a když už, tak se nikdy nedalo odhadnout kdy začne a kterej
kohout za to může.

T.V.