PIC18F v DIP40 se dvemi USARTy?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Prosinec 5 13:06:32 CET 2008

Takze aby som to trochu objasnil. Pred par dnami som klikol na
www.microchip.com a hned na uvodnej stranke sa objavila ikonka product
search. Hovorim hura, a naivne som na nu klikol. Objavil sa klasicky
select, akurat som sa nikde nedoklikal ku parametrickym nastaveniam. A
vysledok bol tiez dost neprakticky. Po polhodine som sa nahodou
doklikal do toho spravneho a velmi som sa potesil. Poznas, nastavis co
hladas a potom uz len porovnavanie jednotlivych typov... Klasika,
ktora chodila kedysi davno. Takze preto som mu hodil ten link na ten
klasicky search. Na to ste obidvaja zareagovali v duchu: Ty vole... A
bolo. A tak som sa ako zvycajne v duchu dobrej vole pomoct druhemu
cloveku totalne odpisal. Este ze o nic nejde.

30F4013 chodi aj na 5V a ma vsetko co Radek potrebuje, akurat nema na
nu kompilator. Ale kompromisne riesenie sa uz zda naslo.

A.