PIC18F v DIP40 se dvemi USARTy?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 5 13:00:44 CET 2008

Ale nie, '125 to predsa tiez nie je multiplexor, ale trojstavovy buffer (neinvertujuci). To by sa blbo ovladalo.

Droty mozete samozrejme spajat cim chcete, ale ked ich spojite cinom a suchym makaronom, tak vysledok je z elektrickeho hladiska rozny.

Analogovy multiplexor sa od digitalneho lisi (okrem toho slovicka a uplne inej konstrukcie ;-) ) najma tym, ze "nezosilnuje" vstupny signal, ale donho vklada odpor toho spinaca. Vysledok moze byt pomalost (odhadnite si z RC), ale u UARTu to asi vadit nebude - to si uz musite spocitat sami.

Nevyhoda digitalneho multiplexora v tejto aplikacii je - okrem toho, ze, ako Miro pisal, sa blbo zhanaju - aj to, ze by ste museli pouzit minimalne 2 rozne svaby, lebo potrebujete aj multiplexovat (TxD) aj demultiplexovat (RxD). U toho analogoveho je z principu multiplexor = demultiplexor.

wek