avr32 - ap7000 - sdram problem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 5 12:20:50 CET 2008

> Jde o to, ze s tim kluci meli problemy. Pri 32-bitovem pristupu jim spravne
> probehl microboot ale v linuxu to nechodilo. Pri 16-bitovem provozu nebyl
> problem.

Aha, az teraz mi to doslo. Ak 16-bit je OK, tak je mala pravdepodobnost, ze je tam nejaky problem s "gulickami"; teoreticky ta druha pamat moze byt zle zaletovana, ale tomu neverim.

Ako presne sa "prepinate" na tych 32 bitov?

Na STK1000, aj ked je tam fyzicky 32-bitova pamat, je kvoli zdielaniu s LCDC nemozne ju vyuzit ako 32-bitovu, resp. sa da, ale len ak sa vypne LCDC. Na tom poschodi (oni ho volaju STK1002) su na to aj jumpery, ale suvisia s tym aj nejake konfiguracne bity v procesore. Vdaka tomu je to video - ktore bezi z tej istej pamati - ehm, no ako to len povedat pekne, proste ma len obmedzene pouzitie. Toto - plus to ze vela dolezitych veci tam nechodi tak ako ma a dokumentacia je taka ako je, no a v neposlednom rade aj to BGA puzdro - bol zakladny zdroj mojho sklamania a pricina, preco sa na ten STK1000 teraz prasi na polici.

Inak, vsimnite si, ze v tom appnote robia pri "kontrole spravnosti" presne tu istu chybu ako Vy, ked citaju spat z cache...

wek