Patecni - firemni auta

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Prosinec 5 10:44:34 CET 2008

Nejjednodussi je prodej cizi osobe. Pak veskere utrzene penize jsou prijmem
firmy

Prodej sam sobe se da nejcisteji udelat pres autobazar ... ale stoji to
nejakou korunku

Primy prevod na sebe by mohl narazit, nejjistejsi je mit soudni odhad ( ale to
stoji hodne), nebo dukazne prilozit oceneni z tech tabulek, co pouzivaji
autobazary pri vykupech.

Ja to resim vzdy tak .. necham stare auto v prodejne kde kupuji nove  .. oni
mi preberou i pripadnou zaruku na vady

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele aze
Odesláno: 5. prosince 2008 10:31
Komu: HW-news
Předmět: OT: Patecni - firemni auta

Zdravím přítomné. Mám nejasno kolem osobních aut u firem, resp. fyz. osob.
Snad by to mohlo zajímat víc lidí:
Stručně:
Fyz. osoba, IČO, auto například 10 let, původně leasing, potřebuji ho
převést na fyz. osobu mimo firmu, třeba i na sebe. Jde to vůbec?
Ve velkém tech.pr. je uvedeno jméno a firma. V malém jen jméno.
Otázky:
1. Jak se auto vůbec vyřadí z firmy? Prodejem? Kupní smlouva sám se sebou?
Jak se určí cena? Mám rozdílné informace.
2. Je vůbec nutné jít na DI s převodem, kdyby se jednalo o převod z fyz.
osoby (IČO) na stejnou soukromou osobu ?
Je ještě nějaký zádrhel, o kterém nevím?

AZE