Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Prosinec 5 10:41:39 CET 2008

Tepla: paka vlevo, otaceni termostaticke hlavy doleva, privodni
trubicka vlevo.

Nevim jestli je to norma, spis krajova zvyklost. V Nemecku to maji
stejne, v Rakousku to mivaji dost casto obracene, v Recku jak vyjdou
instalaterovi trubky.

Ales Prochaska