OT timery u AVR

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Čtvrtek Prosinec 4 23:53:22 CET 2008

> Hej, to by slo, akurat ze nie '125 aby ten vstup neplandal v
lufte ked je zahradene, ale '00 a spol.
To uz je na tvojom vybere, ale mas pravdu, to bol len rychly tip.

> A neviem presne ako si prisiel k rozliseniu 62.5ns, ak su
> max. hodiny Xtal/2, naviac asi nie je koser pouzit rovno vystup ktory
tika presne na Xtal/2 (dakujem za to objasnenie) ako vstup do
ineho casovaca na tom istom jednocipe.

Prepac, s tym pocitanim som sa sekol. Donutil si ma pozriet
datasheet, a je to este mierne horsie. Odporucany max. clock je
fclk_io/2.5, cize by si potreboval nezavisly clock na takych
5MHz (pre 16MHz clk), a potom by si mal rozlisenie citania
200ns. Takto je uvaha uz snad v poriadku, a vyplyva z toho, ze
sa asi nebude dat pouzit priamo oscilator megy (snad delicka 3 a
male oneskorenie s pomocou nevyuzitych hradiel, ale to je fuj...)

Slavo.