OT timery u AVR

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Prosinec 4 23:30:49 CET 2008

Jestli ta rada nebyla myslena tak, ze by se privedl hodinovy signal pres hradlo a hradlovalo se to tim impulsem. Citac by se pouzil uz ten uvnitr procesoru a hradlovaci impuls by se mohl privest soucasne na ICP nohu nebo jakekoliv jine preruseni. Pak by se hodnota cetla primo z citace.

S pozdravem JK

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3664 (20081204) __________

http://www.eset.cz