Vyrocna vianocna hw-list-ovica, was: Kit Spartan3 za 39$

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 4 21:47:41 CET 2008

Ahojte,

takze ja som predbezne volny po 13.12.2008. Kedze neplanujem ako
zvycajne cez sviatky a novy rok nikam ist, vyhovuje mi to kedykolkvek.
Akurat musite povedat termin a miesto.

Co sa tyka kitu, mne to zatial hrubo vychadza na 1800,- aj s dph a
postovnym, tolerancia +-100. Mimochodom s touto firmou som velmi
spokojny a rad u nich nakupujem. Zatial mi vzdy vysli maximalne v
ustrety.

A.