Vyrocna vianocna hw-list-ovica, was: Kit Spartan3 za 39$

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Čtvrtek Prosinec 4 19:38:37 CET 2008

Nazdar,

   uz som to chcel nakusnut. Ak mozem, tak ja by som sa
prihovaral za dni 21-23.12. A mimochodom, taktiez by som mal
zaujem o kit, ale IMHO, na listovici dohadovat podrobnosti je
neskoro, ked deadline je 12.12.

Slavo T.