Slepeni gumoveho tesneni

Miloš Šula sula@rps.cz
Čtvrtek Prosinec 4 19:11:01 CET 2008

No jo , ale je ten lepeny spoj ještě potom pruzny ?

Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Peterka
Sent: Thursday, December 04, 2008 7:06 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Slepeni gumoveho tesneni

To co nebezpecne pripomina vterinove lepidlo je opravdu vterinove
lepidlo:-)
Lepime krouzky do 180bar a zadny problem.
Lepsi je pouzit tu hodne tekutou variantu a ne uplne ty nejlevnejsi za
10,-Kc
Znacku lepidla si nevzpominam, ale kupuju bezne na vesnici v drogerii za
cenu cca 30,-Kc

On Behalf Of Kručinský Ladislav
> Sent: Thursday, December 04, 2008 3:53 PM
> To: HW-news
> Subject: RE: Slepeni gumoveho tesneni
>
> Docela jsem se divil ale naši servisáci mají metráž pro výrobu
nestandardních O-kroužků a lepí ji