Spinani 36 V 40 A

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 4 19:05:55 CET 2008

Zatim jsem to honil ze zdroje, takze pojistka neni. Az to pojede z
baterek tak tam dam do zacatku nejakych 40 A a az shori a ja budu
myslet, ze nemela duvod tak tam dam silnejsi. A tak dale dokud to
neshori cele :-). To je ta vyhoda potapecskych veci, ze je pomerne
snadne hasit pozar.

Ales Prochaska