Re: schéma elektro Fiat Marea

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Prosinec 4 17:14:32 CET 2008

Nemate nahodou povolene kontrolne viecka na baterii ? Moje auto malo na
jednej strane uplne stvrdnutu (v ochrannych buzirkach naopak "gelovu") a
opadanu izolaciu kablov a na strane kde bateria nebola boli kable ako
nove...

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Tomáš Vymětal" <vymetalt@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 04, 2008 4:22 PM
Subject: Re: schéma elektro Fiat Marea

Díky, v klubu jsem, sítě jsem samo rozhodil i tam, ale bohužel jak to
vypadá, ten manuál snad neexistuje. :) Nicméně hodná duše nalinkovala
aspoň na Bravu, předek je stejný, tak snad se to s tím povede. Nicméně
drtivá většina lidí mě přesvědčila, ať to radši předám profisionálnímu
autoelektrikáři. Mimoto jsem až dnes zjistil, že přestal jet vnitřní
ventilátor, tlačítko zobrazení teploty a nastavení sklonu světel, tak to
snad bude jen v nějakém konektoru.

T.V.