Spinani 36 V 40 A

Peter Adamec max13@atlas.sk
Čtvrtek Prosinec 4 12:09:30 CET 2008

Viete pripomina mi to co pisete ako zapadne udavanie vykonu motora.
Skratovy prud pri zastavenej kotve (nerobim si srandu toto som videl
udavat) Ked nabuduce budete pisat kolko W pripadne kW ma motor
precitajte si co pisal zadavatel.40A je rozbehovy prud. Presne ako
napisal myslim wek par riadkov nizsie... Ku koncu ludia pisu bez toho
aby si precitali povodne zadanie. Mimochodom 1kW motor moze byt
zastaveny aj v case t-1 pred rozopnutim.

Peter Adamec