(hard)core test na AVR

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 4 10:21:00 CET 2008

Som sa pomylil, malo to byt or nie ori

ori rX,rX imho neprelozi (nie som pri kompe)

zaujima ma poradie v akom urobi writeback inkrementnuteho registr (-ov) a samotny write predpisany instrukciou. IMHO su obe moznosti rovnaho pravdepodobne. Dokumentovane to nie je, to by som od norskych studentov chcel asi privela... :-)

wek

-----Original Message-----

From:  Tomá¹ Mazouch <mazouch@ica.cz>
Subj:  Re: (hard)core test na AVR
Date:  Thu 4. Dec 2008 10:10
Size:  764 bytes
To:  HW-news <hw-list@list.hw.cz>

Jan Waclawek napsal(a):
> Co urobi na AVR toto:
>
>          clr   r30
>          clr   r31
>          clr   r0
> Loop:
>          st    Z+,r0
>          ori   r30,r30
>          brne  Loop
>
> ?
>
> wek

IMHO se to "navzdy" zacykli. ORI r30,r30 neni OR, druhy argument to
pochopi jako primou hodnotu (30), takze podminka na konci bude platit vzdy.
Navic na zacatku mazane oblasti lezi zrovna registry, takze jakmile to
doleze k ZL, smaze ho to  a zacne to cely od adresy 1...nebo 0? Cert vi,
jestli se napred uplatni post-inkrement nebo zapis 0, ale ono je to v
danem pripade stejne jedno.

TomM