Notebook pro vyvoj

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 4 06:12:49 CET 2008

Ja mam v praci E8410. Chtel jsem si ho koupit i domu, ale uz jsem ho ted
nenasel v nabidce. Jedina vada pri praci je, ze je sirokouhly displej.
Moc se to nevyuzije. Navic v tom jede jen plne rozliseni a to je spatne
citelne (mala pismena). Mensi rozliseni uz jedou v 4:3 s cernymi pruhy
po stranach...

Zdenek