Spinani 36 V 40 A

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Prosinec 3 23:51:19 CET 2008

Mam zkusenost (jiz je to nejaky patek) s trakcnima motorama (jesterky a
zdvizky)
a tam to vetsinou odnesl motor :(
Tedy, kdyz se by se vybiralo motor pojistka, jinak klasicky stykace.

Preci jenom, pojistka nemuze vylete vzdy, kdyz se rozjizdite do kopce :).

Jinak soulas s tim, ze tavna pojista tam byt musi, v tomto pripade bych
cekal
cca 40 - 100A.
Jenze ona 40A pojista pri 40A vypina az po nekolika minutach/hodinach podle
kostrukce.
a i pri 100A nebude reagovat prehnane rychle, urcite drive zareaguje ten
tranzistor.

Pro zajimavost se mi podarilo najit vypinaci grafy.
http://www.jsmilek.cz/skripta%20pdf/esp%205%20pojistky%20skripta.pdf

	Slavek