Spinani 36 V 40 A

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 3 23:48:32 CET 2008

Ale Andy, ved aj Ty furt tocis o tych 40A... A on to bol spickovy prud pri zopnuti... Na ten trvaly ten tranzistor pravdepodobne bude stacit (aj ked nevieme kolko to presne je, ale je dost pravdepodobne ze to bude prave tych Tvojich 5A; a aj to samozrejme treba uchladit atd.), nech si uz o IR a ich datasheetoch myslime co chceme (a nie je to prilis lichotive...) ;-)

Samozrejme treba stihnut natlacit a vysosat naboj do/z hradla a prilahlych oblasti skor, nez sa tranzistor upecie svojim vlastnym odporom kanala; ale to je pomerne zakladna vec u FETov, co zhodou okolnosti pan kolega nevedel, ale kto z pritomnych vie vsetko, ten nech smelo hodi MOSFETom aj s primontovanym chladicom...

wek