Spinani 36 V 40 A

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Prosinec 3 23:44:39 CET 2008

Kdyz se uplne kousne tak shori pojistka, ale muze byt jen pretizeny
(ale jeste bezet) a ja ho prave z toho duvodu vypnu. V tom okamziku ze
zastavi na fleku a mohlo by se neco stat. Ale uz jsme to zkousel
vypnout kdyz byl v zaberu a k nicemu nedoslo, bud jsem mel stesti nebo
to reseni staci tak jak je.

Ales Prochaska