[OT] zarovky a svetla

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 3 21:23:48 CET 2008

Ono sa to odrazi/rozptyli od stropu a stien. Nieco sa samozrejme pri tom pohlti, ale svetelna pohoda nie je len o kilokaloriach (ja tie jednotky osvetlenia nepoznam a nerozumiem im).

Je to dost individualne, niekomu vyhovuju halogenove bodovky, ini maju radi zlte svetlo podzeravenej klasickej ziarovky rozptylene prave tou klasickou matnou gulou a tymi odrazmi. Podobne je to aj s oknami - ludia pouzivaju zaclony a zavesy, okna cez celu stenu, proste vselico.

wek