[OT]: Mrtvolka HP LJIIIP

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Prosinec 3 20:29:27 CET 2008

Zdravim vospolok,

Ma niekto zaujem o tlaciaren kompletnu, alebo neaku cast z tohto
veterana (napr. laser)? Odisiel pravdepodobne zdroj. Najlepsie
vychod (PO osobny odber). Najlepsie vymenit za nieco sladke,
pripadne z ovocia ;-)

Ked uvazim, ze bola v prevadzke v podstate od 91. roku, tak je
to skvely vykon. Nepredpokladam, ze nova vydrzi 17 rokov :-(
Aj ked je pravda, ze naposledy som uz musel toner za "normalnu"
cenu dost zhanat, a raz za 4 roky si vyzadoval rotor jedneho
motora dobre mierenym uderom kladiva vratit do povodnej polohy,
ale aj tak ... ;-)

Slavo T.