Spinani 36 V 40 A

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Prosinec 3 15:04:32 CET 2008

Zatim je to vyresene odstranenim kondiku ktery mel zajistit neco jako
"soft start". Moje blbost, melo mi dojit, ze to by ten tranzistor
nevydrzel ani kdyby byl svaty.

Jeste se v tom budu ryt, ale potreboval jsem to aspon pro zacatek
zprovoznit, coz se podarilo. Motor je s permanentnim magnetem a s
uhliky, takovy obycejny :-) Jeste nevim co udela pri zatezi a tak, s
tim si ted budu hrat a kdyz tak tu treba zase budu shanet rozumy :-)

Ales Prochaska

P.S. Tu teplotu presne nevim, nastesti jsme rychle ucuknul tak ted mam
na ruce jenom takovy cerveny flek. Ale odhaduju, ze to bylo vic nez
100 a mene nez teplota taveni cinu :-)