Spinani 36 V 40 A

Peter Adamec max13@atlas.sk
Středa Prosinec 3 14:41:34 CET 2008

No ani sa necudujem ze odchadza
pri najlepsej voli odporom z plusu tecie 3.6 mA a vy tam mate este
kondenzator 47uF za velmi trufaleho predpokladu sa vam ten tranzistor
bude otvarat >0.1 sekundy. Pocas tejto doby su na nom wattove straty cca
1.2kW. Z tohto vsetkeho musite jasne usudit ze on to chudak vydrzat nema
sancu, je to totalne mimo povolenych joulovych strat na tom tranzistore.
Ked uz chcete nejake jednoduche zapojenie tak fet budit do gate aspon 1A
a potom nebudu odchadzat. Upozornujem ze bez dvoch bipolarnych
tranzistorov so spolocnou bazou to nespravite. Ten fet !musite! nabijat
aj vybijat tym prudom.

Peter Adamec