Spinani 36 V 40 A

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Prosinec 3 13:55:05 CET 2008

Jeste otazka, tech 36V a hlavne 40A jsou maximalni, nebo nominalni hodnoty
toho motoru ?
O jaky typ motoru se jedna (pojem ss je ponekud siroky a z pohledu zateze
....).
Tranzistor odchazi pri sepnuti, nebo rozepnuti ?
Kolik cyklu vydrzi a jakou ma teplotu ?
Jak je tranzistor ohcranen proti praci motoru v generatorovem rezimu ?
Predpokladam, ze chcete tocit motorem jen jednim smerem.

	Slavek