Spinani 36 V 40 A

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Prosinec 3 13:38:27 CET 2008

AP> Schema mam nacmarane na papire, ale je to zhruba takhle:

Za tohle by se mělo střílet, když je někdo líný namalovat schema a
ostatní si ho musí malovat dle popisu.

AP> Jeden drat z motoru je na plusu napajeni, druhy drat vede na Drain toho
AP> IRF2807. Source vede na zem. Spina se to pripojenim 11.5 V na Gate (z
AP> delice 10k:4k7).

Špatné buzení. Vstupní kapacita je 3n8, v kombinaci s výše uvedeným
děličem se FET otevírá a zavírá příliš pomalu. Je potřeba udělat
buzení které je schopné dodat dostatečný proud (třeba komplementární
tranzistory bez předpětí, to dorovná odpor mezi nimi - viz obrázek).

Z čeho to je buzené teď, že by se to využilo?

Tomáš