Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni poIP nebo GSM

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Středa Prosinec 3 13:39:12 CET 2008

GPRS v zakladu obvykle nemaji verejnou IP a ani NAT 1:1, ale spise nejaky PAT, proto napriklad vubec nejde pres GPRS navazat sftp spojeni.

u O2 se da verejna IP k GPRS dokoupit, no ale to jsou tezke penize (APN internet.open, internet.s tusim) :-))

Vic nevim, je to stale predrazene na to, ze u O2 to jede v 90% CR 35-45Kbit/s.