OT vodny display

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Prosinec 3 13:11:04 CET 2008

Když nepomáhá žádat dělníky o zavírání dveří, požádej jejich nadřízeného,
aby dělníci nainstalovali automatické zavíradlo :-)

PH

From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
stareeeeee, to som videl tu na autosalone uz pred vela rokmi. Tym
samozrejme nehovorim ze nie je pekny :-) V auquacity v poprade to
dotiahli este dalej a premietaju na takyto displej farebnym laserom.
Tiez celkom pekne...
Inak keby som to tu postavil tak by asi nastala vzbura robotnickej
triedy. Pac ich stale upozornujem ze su hlucni a maju zatvarat dvere na
labaku lebo ma to vyrusuje s cim sa oni nedokazu stotoznit :-) Fontanka
by niekoho asi priviedla do zurivosti :-P