OT [Energetika] Zajimavy zpusob vyroby el. energie

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Prosinec 3 09:31:37 CET 2008

At uz se o Saharu bojime nebo ne, jakmile budou k dispozici prislusne
technologie tak ty elektrarny vzniknou vsude na svete bez ohledu na
mineni klimatologu. Myslim samozrejme technologie ktere nebudou stat
pul milionu na instalovany kilowatt a u kterych nebude muset trvale
pobihat dvestepadesat inzenyru na ctverecni kilometr.

Ales Prochaska