schéma elektro Fiat Marea

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Prosinec 2 20:59:07 CET 2008


Jaroslav Buchta napsal(a):
> Njn, Taliani a Frantici, to uz mi nesmi domu, ja jsem z elektriky v citronu
> malem vykvetl, z STK me vyrazili, ze nesviti zpatecka, pul dne jsem se
> hrabal v dratech a konektorech a pak natahl drat novy. Izolace vsude
> rozpadla, hnus. Jeste, ze je to mechanicky diesel.
> IMHO predelavat celou elektriku je nesmysl,rychle prodat a koupit nove, jine
> ;-)


Takovýdle mi fiaťáři rovnou upalujeme. :D

Faktem je, že za můj život (28 let) jsem si zadek vozil celkem v pěti 
Fiatech (z toho tři nový otce) a žádnej netrpěl podobným problémem. 
První bylo Uno, co se prodalo nějak rok před ropnou krizí, tehdy jsme 
koupili Uno v dieslu, sic najezdilo za těch 10 let necelých 300000 bez 
nějakých radikálních zásahů, než mi ho ukradli, ale i tak už dýzla do 
baráku nechci. Pak si otec koupil novou Mareu (v minimální výbavě) a 
mimo pár ťukanců v garáži (fakt luxusně postavená obyváková stěna typu 
"co kdyby se jednou hodila") a odvařenýho ABS po najetí smykem na 
obrubník, po deseti letech žádný problém. Po odkradení Una jsem si 
koupil jeté Tipo. Koupě sice nebyla nejšťastnější, ale tím autem jsem 
běžně projel pole a jednou i omylem motokrosovou dráhu (to jsem tehdy 
hodně nadával, jak se to těm traktorům takhle vyjet vůbec povedlo), po 
čtyřech letech ale přišel čas a jak to tak bývá, je potřeba něco 
většího. A jak chlap roste, i silnějšího. Ověřená Marea díky ceně (v 
maximální výbavě) neměla konkurenci a dosud bez problémů. Bohužel, ta 
elektrika je tam fakt krize, umocněná hlavně tím, že motor se vším tím 
balastem okolo zabírá 99% prostoru. Škoda, že nemám foto.

T.V.



Další informace o konferenci Hw-list