Re: Vývojová deska pro PIC18F2455

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Prosinec 2 20:26:48 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 2.12.2008 od Milan Horák:

> Co mám v úmyslu teď je testovací systém pro větší kabely, respektive
> mezikus mezi náš stávající systém a PC. Takže z PC kabel USB k černé
> skříňce s nějakým tím USB PICem, která bude předávat povely
> testovacímu systému (16 I/O) a zpět. Nějaké to LCD, tlačítka a tak;
> možná zápis na nějakou tu paměťovou kartu.

OK, takze ti jde o USB, myslel jsem si to. Na USB od Microchipu zacni
tady:

http://www.microchip.com/usb/

Vyvojove desky pro komunikace hledej v sekci Development Board -
Connectivity:

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=2519&param=en025317&page=wwwConnDemo

Deska pro ty zakladni USB obvody PIC18 (2550-4550) je PICDEM Full
Speed USB, najdes ji tady:

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en021940&part=DM163025

Je k ni rada prikladu, no a doprostred si muzes pripajet konektor a
napojit svou cast desky pro vyvoj. Tahle deska ti uplne krasne staci
na to, co chces.

V rade PIC18 je pak jeste nova rodina MCU s podporou USB a na ty je
testovaci desticka tohle:

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en532010

Jedna se o PIM do HPC Explorer Board:

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en520448&part=DM183022

Pozor na to, tato deska HPC Explorer je uplne neco jineho nez deska
Explorer 16. HPC Explorer je pro 8-bitove PIC (PIC18), zatimco
Explorer je pro 16-bitove a 32-bitove PIC (PIC24, dsPIC a PIC32).

Pro ty lepsi procesory take existuje podpora USB, ale chces PIC18, tak
to jsou ty desky vypsane vyse.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem