Rele 230/16A s 0 spotrebou v obou stavech? **

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Prosinec 2 19:51:00 CET 2008

nesleduji diskusi, ale pokud myslite

RELES707P- I001H-K1919A - Polarized Latching Polarized

www.elektronika.cz/1550,hw tak je skladem

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Petr Simek
Odesláno: 2. prosince 2008 19:09
Komu: HW-news
Předmět: Re: Re: Rele 230/16A s 0 spotrebou v obou stavech?

On Tue, 2 Dec 2008, k.novo wrote:

> Ja si to myslel, ale nechtel jsem byt za vola :-)
> Nicmene koukal jsem treba do GM a maji jen male pro male proudy.

Kdysi mival bistabilni rele na dany vykon p. Galuszka ale byl to vyprodej.
Neco maji v GESu. Zajimave je ze to rele z GESu muze byt provozovano
pouze pulsne (nesmi mit trvale napajene civky jinak se prehriva) a
ma dve civky (asi vyp/zap) ktere maji ruzny odpor - ze by na sepnuti
byla treba jina sila nez na rozepnuti ? Ma to prepinaci kontakty.