OT: schéma elektro Fiat Marea

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Prosinec 2 19:50:58 CET 2008

Nevíte pánové, kde roste, nebo nemáte schéma elektriky tohoto auta?
Konkrétně jde o dvoulitrovou verzi. Bohužel motoru je plná kastle a ač
jsme strávili celé odpoledne mrznutím a rozmontováváním všeho, co šlo,
nedopídili jsme se, kudy natáhnout novej drát přerušeného napájení
levého potkávacího. Jako hotfix jsme odstřihli mlhovky a světlo napojili
na jejich okruh, ale v lednu mám technickou a bude to chtít pořádnej
patch. Víceméně jsem byl též zděšen tím, jak jsou dráty ztvrdlé a
očekávám v budoucnosti další problémy, nevíte o někom, co by byl schopen
elektriku preventivně předělat komplet (a za kolik)?

T.V.