Vývojová deska pro PIC18F2455

Milan Horák konference@stranger.name
Úterý Prosinec 2 19:41:03 CET 2008

Já to tedy budu mít buď přímo do práce na stůl, nebo domů do dílny na
stůl, takže toho se bát nemusím.

Prozatím to vidím na PIC18 Explorer Board (Part Number: DM183032)
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en535770

plus některý z těchto:

PIC18F25J10
(http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1335&dDocName=en024622)

PIC18F45J10
(http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1335&dDocName=en024619)

PIC18F85J11
(http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1335&dDocName=en026360)

PIC18F87J10
(http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1335&dDocName=en020071)

PIC18F87J11
(http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1335&dDocName=en027149)

PIC18F87J50
(http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1335&dDocName=en027172)

Předpokládám, že mi doporučíte ten poslední, takže celkem by to vyšlo na
2725 Kč, ale nevím jak je to s DPH a dopravou.

Jak se prosím na tuto volbu díváte Vy kolegové?

Milan