Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Prosinec 2 19:13:19 CET 2008

On Tue, 2 Dec 2008, Pavel Rotter wrote:

> Ten Jablotroní alarm je docela chytrý umí poslat zpět SMS se stavem vstupů a
> výstupů a tak lze některé funkce ověřit - ale přiznám se až tak jsem to zase
> neřešil.....

Nevite jestli je mozne u tech mobilnich telefonu neco jako datovy tarif
s poplatkem za kB kde by byl trvale v siti pripojeny telefon ktery by
zprostredkovaval IP konektivitu dalsimu zarizeni ? Idealne kdyby se to
mohlo tvarit jako web server. Pak by se to zarizeni mohlo ovladat pres
web stranku (ala xport). To si asi vymyslim moc co ?