Re: Rele 230/16A s 0 spotrebou v obou stavech?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Prosinec 2 19:09:13 CET 2008

On Tue, 2 Dec 2008, k.novo wrote:

> Ja si to myslel, ale nechtel jsem byt za vola :-)
> Nicmene koukal jsem treba do GM a maji jen male pro male proudy.

Kdysi mival bistabilni rele na dany vykon p. Galuszka ale byl to vyprodej.
Neco maji v GESu. Zajimave je ze to rele z GESu muze byt provozovano
pouze pulsne (nesmi mit trvale napajene civky jinak se prehriva) a
ma dve civky (asi vyp/zap) ktere maji ruzny odpor - ze by na sepnuti
byla treba jina sila nez na rozepnuti ? Ma to prepinaci kontakty.