Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Úterý Prosinec 2 17:54:18 CET 2008

Ta predpoved je asi blbina (kotle maji ekvitermni cidlo), ale to sledovani cidel (kdyz uz je kotel ma vestavene a privedene z mistnosti) jsem myslel spise ze statistickych duvodu (asi znate grafy teploty na pude a v routeru, ukladane treba do WL500, kdyz uz ta masina bezi tak proc by nemohla sbirat statisticka data), ´¨

moderni kotle lze take preprogramovat (stejne jako auto ci dalsi veci:-) a na zaklade nejakych statistickych dat lze dosahnout o neco vice ci mene lepsich provoznich vysledku... ale spis mi slo o to, kotel bezi, proc nenacitat po IP a na nejaky syslog neukladat ziva data pro pozdejsi analyzu (anebo treba take nanic)... urcite to je pro prakticjkou aplikaci zatim zbytecne a vetsine lidi postaci ON/OFF