Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 2 17:36:26 CET 2008

Ted me napada, mam v kotelnach take GSM branu (je tam pouzita jen na odeslani
SMSky v pripade kritickych stavu, takze jsem o ni jako o moznosti ovladani
kotlu v puvodni odpovedi neuvazoval).

Ale je to docela chytra brana - respektive ta moje je ta nejhloupejsi, ale
vyrabeji celou radu ruznych "chytrosti". Ty lepsi umi nacitat hodnoty z
dallas teplomeru, vsechny umi nekolik digitalnich vstupu a vystupu. Takze
myslim, ze kdyby se trubky okolo kotle vhodne "olepily" dallasama a vhodne
pouzily vstupy-vystupy, mohl by se z toho stat dobry ovladaci prvek se vsim,
co od toho ocekavate.

Vyrabi to http://www.levelna.cz/index2.php?obsah=xczp-gb060xH

Jakub Serych